|
Cine suntem?
Suntem o importanta companie de marketing si distributie pe piata bunurilor de larg consum din România, specializata în categoriile non-food.
Strategia noastra:
- focus pe produse de calitate
- dezvoltarea de branduri puternice prin strategii de marketing eficiente
- stabilirea de relatii pe termen lung cu partenerii nostri (Sara Lee din 1996, Roto-Cart din 1999, Everton din1996)
- investitii continue pentru a asigura dezvoltarea viitoare a companiei
Ce ne recomanda?
- know how-ul necesar transformarii produselor în branduri puternice
- întelegerea consumatorului român
- relatii bune dezvoltate cu trade-ul de-a lungul celor 18 ani de colaborare
- entuziasmul si pasiunea oamenilor pentru munca lor
- angajamentul constant si entuziasmul top managementului, având ca baza spiritul antreprenoriatului
Cum am evoluat?
- Am început în 1992 prin a distribui produsele unor mari companii multina?ionale precum: Unilever, Colgate-Palmolive, Beiersdorf (Nivea), Schwarzkopf.
- Am realizat diferenta între produs si brand, am anticipat faptul ca viitorul apartine brandurilor si am dorit sa depasim rolul de distribuitori pentru a ne implica în brand building.
- În prezent reprezentam în Romania branduri internationale care ocupa pozitii de top în categoriile în care activeaza.
- Portofoliul nostru include: Ambi Pur odorizante, Frisbi produse din hârtie tissue, Humydry produse anti-umiditate, Kiwi produse de îngrijire a încaltamintei, Maxi cosmetice auto.
Serviciile noastre:
Capitalizand experienta in cunoasterea consumatorilor romani si a pietei FMCG din Romania precum si excelentele relatii dezvoltate cu retailerii, suntem o legatura puternica intre partenerii nostri si consumatori.
- Cercetare de Marketing
- Depozitare, co-packing, etichetare
- Distributie si logistica
- Strategii de Marketing si implementare
- Management Key account
- Forta proprie de vanzari si personal pt mercantizarea produselor la raft
Viitorul nostru:
- Desi piata produselor de larg consum, piata de retail si modul în care se realizeaza distributia s-au schimbat radical fata de 1992 când am început, un lucru însa este valabil si-n ziua de azi: brandurile puternice continua sa fie pe placul oamenilor si le confirma statutul social. Cu siguranta acest lucru nu se va schimba nici pe viitor, ci doar modul în care brandurile vor comunica cu consumatorii.
- De aceea suntem mereu dornici de a gasi parteneri strategici dispusi sa se implice într-un parteneriat de lunga durata pentru a dezvolta si a crea branduri puternice.
- Suntem deschisi pentru a schimba pareri, opinii si idei care ar putea fi începutul unui business de succes
Afilieri profesionale:
- SAFILAR este membru ESMA (European Sales & Marketing Association), asociatia nr. 1 in Europa a distribuitorilor din industria FMCG. Astfel compania Safilar este recunoscuta ca fiind un jucator profesionist si de incredere in domeniul FMCG.
|
|
|