HOME
COMPANIA
BRANDURI
BRANDING
PRESA
 
Comunicate presa
Articole din presa

Business de 13 mil. euro pentru Safilar in 2007

Business Standard - Dinu Boboc
05 februarie 2008
Importatorul si distribuitorul de produse de larg consum Safilar a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 13 milioane de euro, mai mare cu 18% fata de anul anterior, din care aproximativ 15% sunt alocate activitatilor de marketing, a declarat pentru Business Standard Mihaela Popa, PR manager in cadrul companiei. Compania cu capital romanesc este reprezentantul pentru Romania al marcilor Humydry, Ambi Pur, Kiwi, Maxi Lux, Frisbi si Sensitive.

“La sfarsitul anului trecut, firma a lansat o noua categorie de produse, destinata FMCG-ului, respectiv produse antiumiditate, iar pentru perioada urmatoare se pregateste intrarea pe o alta categorie pentru 2008”, a spus Popa. Principalii clienti ai Safilar sunt lanturile internationale de retail Metro, Selgros, Real, Carrefour, Cora, Auchan, Billa si Plus Discount, dar si benzinarii precum OMV, Rompetrol, Mol, Petrom sau retele de magazine specializate, cum ar fi Leonardo sau Amely. Firma si-a inceput activitatea prin distribuirea produselor unor companii multinationale precum Unilever, Colgate-Palmolive, Beiersdorf (Nivea), Schwarzkopf. Compania din Arad dispune de un parc auto propriu, care include 60 de autovehicule, dispunand de sapte puncte de lucru la nivel national, prin intermediul carora se realizeaza distributia in Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti, Cluj, Constanta, Craiova. Principalii jucatori pe piata distributiei de bunuri de larg consum sunt Interbrands Marketing&Distribution, Top Brands Distribution, Aquila si Elgeka-Ferfelis.
Produse naturale pentru ingrijirea casei
Produse din hartie
Produse antiumiditate
Cosmetice auto
Produse din hartie
Capcane ecologice pentru daunatori
Solutii ecologice pentru daunatori
Produse din hartie
Copyright Safilar 2007
Home  |  Noutati  |  Compania  |  Branduri  |  Branding  |  Presa  |  Cariere  |  Harta Site  |  Contact